Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine GAME CENTER

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine družbe GAME STORE d.o.o. (v nadaljevanju GAME STORE) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

S spletno trgovino upravlja družba GAME STORE d.o.o., Kardeljeva cesta 98,2000 Maribor, matična številka 845213000, davčna številka SI 66068924, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

1. Registracija, postopek nakupa in obveščanje

Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Pomeni, da naročilo lahko izvedete brez registracije,

Za izvedbo naročila izdelkov je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefonsko številko) in se nato opravi dostava po pošti. V primeru nakupa s strani pravne osebe je obvezen tudi naziv podjetja.

Način plačila:

plačilo se opravi po povzetju.

Naročilo:

Naročilo izdelkov se prične z izbiro ponujenih artiklov tako, da jih dodate v košarico z gumbom »V košarico«. Za nakup zadošča že en artikel. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom “Nadaljuj na blagajno”. Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov: 1 – podatki za nakup, 2 – vnos osebnih podatkov in izbor načina dostave, 3 – povzetek naročila. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom »Potrditev naročila« neposredno po povzetku naročila. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na telefonsko številko 02 234 0097 ali na e-naslov info@gamecenter.siPo opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli obvestilo o nakupu.

Obveščanje:

Kupce informiramo z osnovnimi podatki preko pošte, elektronske pošte, spletne strani. Elektronska pošta predstavlja prednostni način komuniciranja s kupci. V kolikor želite prejemati elektronska obvestila na vaš naslov nam pišite na: info@gamecenter.si

2. Cene

Vse cene so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 9,5 % ali 22 % davek na dodano vrednost (DDV), odvisno od izdelka.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.

3. Način plačila, potrditev plačila in račun

Način plačila naročenih izdelka/ov je plačilo po povzetju.

Originalni račun bo v fizični obliki:

Priložen k potrdilu ob vročitvi naročenih izdelkov.

Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

4. Dostava in stroški dostave

Za dostava izdelkov, naročenih v spletni trgovini znaša poštnina 2,50 EUR za paket. V navedeni ceni je že vključen DDV.

Naročila, oddana ob delovnikih do 13. ure, bodo takoj obdelana in oddana na pošto, ter odpremljena isti dan. Naročila, oddana v soboto in nedeljo bodo obdelana in oddana na pošto v ponedeljek. Naročeni izdelki, ki še čakajo na uradno izdajo, bodo oddani na pošto en dan pred uradnim izidom.

Način dostave:

Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije d.o.o., zato za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o.

Če smatrate, da dostavljalec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da izkoristite polje “Opomba” pri podatkih dostave.

5. Pravica do odstopa od naročila

Vračilo izdelka:

V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT). V tem roku nam po elektronski pošti sporočite da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30 dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišete tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo, v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov, nakazali kupnino, ali če je drugače dogovorjeno. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

6. Stvarne napake

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel.
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna. Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Obrazec za vračilo izdelka

Prosimo, kontaktirajte nas in poslali vam bomo obrazec za vračilo izdelka.

7. Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

8. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Politiko varstva zasebnosti in piškotkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu.

Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1.

Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.

9. Odveza odgovornosti

Ponudnik ne odgovarja za uporabo spletne trgovine GAME STORE in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne slikovne prikaze prodajnih izdelkov, je potrebno vse slikovne prikaze jemati kot simbolične in tako ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

10. Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last družbe GAME STORE d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last družbe GAME STORE d.o.o. ter njegovih pogodbenih partnerjev in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja GAME STORE d.o.o..

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

11. Pritožbe in spori

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Mariboru.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošti info@gamecenter.si ali na poštni naslov GAME STORE d.o.o., Kardeljeva cesta 98, 2000 Maribor ali osebno na naslovu ponudnika.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

12. Upravljavec spletne trgovine

Upravljavec spletne trgovine GAME CENTER na spletni strani www.gamecenter.si je GAME STORE d.o.o., Kardeljeva cesta 98, 2000 Maribor.

Podatki o upravljavcu:
GAME STORE d.o.o.
Kardeljeva cesta 98
2000 Maribor
Matična številka: 845213000
Davčna številka: SI66068924
Telefon: 02 / 234 – 0097
E-pošta: info@gamecenter.si

 

 

GAME STORE d.o.o.

Maribor, 11.10.2019